söndag, oktober 29

Kusinens nya kille

Kommer på eftermiddagsfika. Tillsammans med kusinen, lämpligen. Jag ska bjuda på SJU SORTERS APA! Ok, det där var bara roligt om man lyssnar på Mammas nya kille där...skit samma nu har jag antagligen redan pratat sönder det roliga, men om ni fattar visst är det vansinningt kul!? Och nej jag ska inte laga sju sorters apa, lika lite som det är sju sorters apa i asken när sonen får sitt lördagsgodis i form av en zoo-tablettask som faktiskt innehåller små apor och jag förtjust utbriset: titta Carl, sjuuuu sorters apa. Jag ska göra scones. Tack Anna för inspiration. Jag ska hålla fokus i köket. Skulle det skita sig är det ju nära till Ica. Bara en gång till, sjuuu sorters apa!

10 kommentarer:

. sa...

Lycka till med baket! :D

Anonym sa...

Sju sorters apa är sjukt kul! :) :) :)

Linda K sa...

anna: tack! dom ser inte lika aptitliga ut som dina, hoppas dom smakar gott ändå :)

anna krimskrams: jaaa! :D

Linda K sa...

går det ens att kommentera nu?

Anonym sa...

Åh neeej! Nu fick jag ju det på hjärnan... Har en pojkvän som gillar att tjata om sjuuu sorters apa :D

Linda K sa...

malin: jippiiiiii! :D

Anonym sa...

tips. killarna bakom mammas nya kille har en show/pjäs som de reser runt med just nu - Jag är en fågel nu. kommer till sthlm nästa vecka.

Linda K sa...

nilla: åh!

Anonym sa...

Ja, det är skitkul!

Linda K sa...

hanna: helt galet :D