söndag, oktober 22

Otra vez

Varför bryta mönstret? Vi gör som så att jag plockar hem en klänning på öppet köp var och varannan vecka och så får alla tycka om den, ok? Usch jag vet att jag är omöjlig. Men det finns väl en anledning till att det heter öppet köp! Den här är hälften ull hälften polye....ghööö jag kan inte säga det. Gillar inte materialet, men när det är uppblandat med annat går det an. Den är nån slags blandning melan babydoll och a-linjeformad. Ärmlös med polokrage. Ja ni ser ju.

12 kommentarer:

Unknown sa...

För lång ; )

Linda K sa...

janne: lugn, den krymper säkert i tvätten ;)

. sa...

Du ser lite ut som Twiggy. Jag tycker att du ska behålla den! :)

Désirée sa...

En keeper. Alla gånger!

Sara sa...

Jag tycker den ser jättesöt ut. Skulle behålla den om jag var du.

Linda K sa...

anna: åh vilken komplimang! tack :)

démonée: tack för tyck :)

sara: tack! :)

Anonym sa...

Polly-Ester - ett jättefint dubbelnamn!! :-DD

Linda K sa...

mel e: ha ha haaaa! :D

Anonym sa...

you are sooo twiggy in that dress! :O keep it och kör en twiggy-dag någon dag. wow.

Linda K sa...

lena: men! vad gullig du är. twiggy var ju en spinko, nåja jag ska göra my very best :P

linda m sa...

Den är SUPER!! läcker 60tal!!

Linda K sa...

linda m: tack, ja den får bli kvar :)