fredag, oktober 27

Fredag eftermiddag


Observera att min chattkompis inte ens svarade...

17 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kanske ska börja chatta via din blogg istället?

Skulle det sänka eller höja nivån på den? Man kan bara spekulera...

Linda K sa...

mafo: ha ha ha has ha med s! jag spekulerar att den skulle bli konstigare :D

Kerstin sa...

Hahahahahahaha. Du är galet rolig. Hahahaha.

Anonym sa...

De e humor!

Anonym sa...

Dricker ni sprit på erat jobb?

Linda K sa...

kerstin: :P

jenny: :D

Linda K sa...

daniel: nä det sparar jag till ikväll på tjejmiddagen. föreställ dig hur jag blir DÅ! ;)

Anonym sa...

Jag kan bara gissa! :)

Linda K sa...

daniel: håll i dig, jag kanske bloggar då! :D

Anonym sa...

Helgen har börjat ser jag!!
*Storgarvade

Linda K sa...

sanna: helgen är på g! :D

Anonym sa...

Du ska bara veta vad jag skrattade! Måste visa rutan för syster yster som kommer hit om ca 6 timmar. *saknar saknar.

Hoppas du får en härlig helg! Tittar in lite senare igen (kan inte hålla mig borta).

Linda K sa...

sanna: vad kul att folk fattar det hysteriska i detta menlösa :D välkomemn åter!

Anonym sa...

Är det nåt som är fel då jag såg att du försökt kontakta mig i din blogg INNAN jag såg att du skickat meddelanden via Messenger?

16:10 o jag är kvar på jobbet... Kom kom ta mig långt härifrån *klapp* *klapp*

Linda K sa...

vintagejessica: :) kram

mafo: *skrattar ihjäl mig*

Anonym sa...

Bra kvinna reder sig själv och har tydligen en alldeles fantastiskt rolig dialog med sig själv *fnissar*

Har ni hälften så kul på tjejmiddagen så lär det bli
en lyckad kväll!

Linda K sa...

jezz: tack vi har underbart!