tisdag, mars 11

Vad är väl en fraktfri möjlighet?

Igår kväll satt jag med datorn på magen (den bärbara, puckon, den bärbara!) och stirrade frenetiskt på den här:



Inte bra inte bra inte bra... men åh så fin, löd mitt mantra. Jag behöver väl inte ens skriva ut vad jag också var tionde sekund påminde mig om att man inte kan göra i en sån klänning vilket jag kommer att behöva göra åtminstone ett halvår framöver?

Fraktfritt och allt. Vet ni vad jag gjorde? Jag lät bli. Köpstoppet har otvivelaktigt satt sina spår.

6 kommentarer:

Smartasmia sa...

Herrejisses då. En sån fantastiskt fin liten plåga där:-) Du har varit väldans duktig med köpstopp och allt....och OJSAN vad den råkade hamna i varukorgen! Verkligen:-)

Linda K sa...

smartasmia: den hamnade i varukorgen allrighty, men jag betalade aldrig gör den :D

LindaLiten sa...

haha, jag hittade den för en vecka sedan. Kollar den varje kväll.....en omöjlighet just nu. Men om gågra dagar kanske, hehe. Den skulle ju passa så bra att vara jobb-snygg i....och ledig-snygg. Hehehe igen.

Linda K sa...

lindaliten: åh du skulle ha passat på senast igår, då var det fraktfritt. men men, går de tinte så går det inte. du har din fina vita! :)

Anonym sa...

Åhhh vart hittar man denna skönhet?

Linda K sa...

anonym: på www.netaporter.com :)