lördag, januari 5

Respekt!

Ursäkta mee-ej! som sonen säger, men jag kan inte hålla mig. Det är inget personangrepp. Jag fnissar bara lite åt andras resonemang. Jag måste le när saker går över styr over there. En kommentar angående att publicera bilder:

Jag tycker att du handlar rätt när du väljer att ta bort alla bilder på [dottern], eftersom hon inte själv valt att vara med. Tycker dock inte att du borde lägga in bilder på dina katter heller. Kan låta dumt och konstigt men dina katter har väll inte heller sagt att det är ok att lägga ut bilder på dom. Man kan tycka att dom är ju bara djur och kan inte bry sig, men det handlar inte om det, utan det handlar om att respektera sina älskade. Det tycker jag att du gör när du väljer bort att lägga in bilder på din dotter.

Som en klok kvinna hintade till mig, kanske inte borde lägga ut bilder på mina kläder? Tänk om dom tar illa upp!

10 kommentarer:

Spiro sa...

MOHAHAHA!!!Vilka människor det finns! Att man ens kan komma på tanken?? Postade en bild på en av mina kissar när hon var på dass en gång, räknas det som djur-p*rr då eller? %o)

johanna sa...

men att människan orkar!
visst att katter har känslor men dom har ju inte direkt nåt rättspatos att leva efter. barnen är en sak, katterna nåt helt annat. jag exploaterar mina katter så mycekt jag vill! alla växter jag hittar också, så fortsätt du med dina kläder Linda :o)

Anonym sa...

oahahahahahahahahahaha - jag la nyss ut en bild på Tippex. Den borde jag kanske ta bort, han sov och hann inte godkänna.

- Tippex, är det ok att lägga ut bilder på dig?
- njaa, jag vet inte, min integritet vet du...
- men sjyrre, du får en köttbulle!
- en köttbulle? sa du köttbulle?? go for it, publa på!

Anonym sa...

Jag säger bara ROSA!

Linda K sa...

spiro: ja nu ligger du illa till ;)

sericea: men i fortsättningen frågar jag mina plagg först!

hedgehog: mutor!

Anonym sa...

Vad har bloggsidan du hävisar till med inlägget att göra?

Åsa sa...

mohahahahahaah! Folk är f*n inte kloka!

Linda K sa...

anonym: det kan man verkligen fråga sig! gick lite fort där... ;)

stumpan: vi är alla olika ;)

Anonym sa...

Haha.. Ett gott skratt förlänger visst livet har jag hört.
Så Tack!

Linda K sa...

emm: det var det lilla :)