fredag, januari 11

Härligt härligt men farligt farligt

Jaha, nu börjas det med lockelser igen. Gärna i form av mail med påminnelser och rea och flukt på nytt vårigt som komma skall. En av mina absoluta favoriter är Mint&Vintage, och ikväll lockas och pockas det med:

30-50% rabatt på det mesta just nu. Om du skriver in "Sale" i sökrutan under kategorierna får du fram alla nedsatta plagg.

Hutter och burr så mycket fint. Den här blusen gillar jag! Det är kul när vinterrean känns vårig. Småblommig (blommigt är hett i år) i silke och cashmere. Låter så trevligt att jag ryser.




9 kommentarer:

Lox sa...

Får jag locka med fler saker?

jag har precis shoppat loss på den här sidan:

http://www.kohls.com/KOHLS/updated/mastercatalog/vera/apparel.jsp?bmForm=guided_nav_search&SubcatFolderID=2534374752624600

Det blir som att tomten kommer tidigt i år... ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

REA kan ibland ge orgasm.

Minna sa...

*flämt*

Linda K sa...

lox: oooh! fina grejer. vad bidde det?

miss ud: visst är det så ;D

minna: *flämtar med dig*

Anonym sa...

Ja, de har så mycket fint, jag får sälja på bloppisen så kan jag investera i nytt :P

Linda K sa...

maria: ja har du kommit igång med den nu?

lo llaguter: kul! :)

Anonym sa...

Kommit igång och kommit igång, det kommer mera i helgen, men det finns ett par fin-fina skor i alla fall :)

Solrosfrö sa...

Så söt! Vilken tur att den var slut då så jag inte behöver fundera :)

Linda K sa...

maria: SOM INTE JAG KAN HA!

jessika: prcis....