torsdag, januari 3

:*)

Nu borde jag först tänka att ja just ja det finns folk som läser min blogg som jag kanske inte vill upplysa om sånt som komma skall. Hej föräldrarna, tjena alla på jobbet, tjoflöjt viss släkt...Men jag kan inte låta bli. Take me or leave me...

För att åtminstone inte tala klarspråk kan jag säga att jag till skillnad från Samanthas pojkvän Smith inte uppskatttar en "full bush". Åtminstone inte helt full. Nu var det ett tag sen jag hade fri sikt, men efter kvällens dusch skymtade jag ändå nåt i spegeln jag helst inte velat se. Tog friskt i med saxen, utan att alltså se ett skit av resultatet. Det hela blev så tragikomiskt att jag inte kunde hålla mig för skratt. Resultat: en ojämn page?

19 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA! Du förgyllde min dag!

Anonym sa...

OMG! H u r mycket kortade du den där jeanskjolen egentligen? ;)

Anonym sa...

Det var väl tur för släkten att du inte klämde in ett foto oxå:-)

Linda K sa...

åsa: :*)

lipgloss bitch: HA HA HA!!! ja det kan man undra :D

l8: det jag inte kan se själv ska ingen annan heller se :P

Minna sa...

Hahahahah!!!!
Min unge kommer att trassla in sig!!!

Anonym sa...

hmm,
man kan alltid fråga om hjälp! och råd..........

för övrigt. No Comments!

Anonym sa...

Hahaha! Mittbena kanske hjälper? :D

Frida sa...

Mohahaha! Tack för dagens asgarv! Minns själv nån liknande situation...

Linda K sa...

minna: ha ha ha! :D

armand: maken får väl hålla i saxen nästa gång ;)

maria: ;D

frida: ;)

Anonym sa...

maken med saxen, löper en risk att bli distraherad av nåt annat, kanske till och med sabba uppdraget!

personligen så är jag ofta påtvingad observatör status :)

Linda K sa...

armand: ha ha ha :D

Anonym sa...

Oh jösses :D *klättrar upp från golvet flämtandes av skratt*.

Anonym sa...

oahahahahahahahahaha *dör*

Anna ser dej sa...

hehehehe, det var dagens roligaste skröna! jag förstår precis känslan:D

Polly sa...

Du är inte klok, Madicken! :D

Anonym sa...

En ojämn page!!? Ha ha ha :D

Linda K sa...

alla: ;*)

Anonym sa...

Haha! Underbart! Men en fråga; sax?? Låter farligt, farligt, speciellt om man inget ser!

Linda K sa...

linda: den är inte så stor. saxen alltså :P