måndag, december 10

Not fair!


10 kommentarer:

yllet sa...

Yllet: 130 days to go.. Det känns som om det skulle vara skönt att komma ner under 100 eller hur?!?! :)

Minna sa...

Jo men det är ju perfekt ju! För när din ploppar ut är jag redo att lämna hemmet!!!!

Minna sa...

Har du sett att din tydligen är mycket fetare än min...

Linda K sa...

yllet: känns som det skulle vara skönt att komma under 10 :D

minna: då får du komma hem till mig! ja vad sjutton, vad har jag för bautabebis?

Ulrika sa...

Förstår precis vad du menar. Har inte kunnat lägga in någon nedräkning på min blogg då jag inte vet hur man gör eller om det ens går, men kan alltid gå efter din då den är nån dag efter vad min skulle ha varit och om det stått under tio hade inte varit helt fel. :)

Linda K sa...

ulrika: ja vi säger väl nåt töntigt som att den som väntar på nåt gott... ;D

Linda K sa...

ulrika: förresten, inte svårt alls, man får lite kod som man ploppar in!

Ulrika sa...

Hej igen, koden är inga problem, det är vart man ploppar in den som jag inte riktigt kan komma på. Aftonbladets blogg är nog inte den bästa, men jag orkar inte byta nu när jag har så många gamla inlägg där. Ska nog ta tag i det någon gång när det finns tid (inte inom det närmaste med andra ord).

Linda K sa...

ulrika: har den ingen sidokolumn? aftonbladet kanse har strikta regler för vad som går att ploppa in? kör blogger om du byter :)

Akan-Kakan sa...

Anna-Karin's baby: minus 15 days to go =)