fredag, december 21

Tvenne

Jag börjar förstå att många är lediga idag. Men inte jag. Ochvarförintedetdå? Jo för att jag jobbar. Inte nödvändigtvis på ett helt intelligent sätt, men jag jobbar.

Två intervjuer ska avverkas. Nej förlåt, jag ska träffa två trevliga sökande till min tjänst.

Två bästisar ska det lunchas med. Vi ska luncha på Rizzo... öh nej vi ska ses vid Rizzo. Utanför Rizzo. UTANFÖR, Polly!

Två saker ska jag försöka få tag på. Nej tre, men då skiter sig ju den här briljanta tvåenigeheten. Mer paketpapper, sån där lackstång (vill ha både röd och vit) och så egentligen den där tavelramen men den nämner jag inte så blir det ändå bara två.

Om två dagar är det jul. Om man skarvar lite.

7 kommentarer:

Polly sa...

Jag kanske är ett par minuter tidig. Och då kanske jag möjligen eventuellt sticker in huvet. Ähm.

Minna sa...

jag ska först och främst fokusera på att HITTA dit!!!!

Linda K sa...

polly: klockan är 10.20, jag tror du är där nu.

minna: ring ring bara du slog en signal :)

Anonym sa...

REA på Ritzzo?
ewac

Linda K sa...

ewac: inte vad jag vet. men alltid ett brinnande skointresse :P

Anonym sa...

Ingen Rea
Jag for förbi som en oljad blix
efter att jag tillbringat minst en timma gånger två på Wardrop först själv sedan som smakråd åt en kompis.
Tänk vad bra med butiker som bjuder på frukt .glögg, peppisar och vatten. Där satt jag i soffan och kände mig som en hel karl.
ewac

Linda K sa...

ewac: sånt är kalas! :D