måndag, december 10

Åh hum min sång e dum

Det hela är mycket märkligt. Jag hade ett par svarta sånadär tygstövlar. Någonstans. Men nu är dom borta. Tycker att jag har letat på alla tänkbara ställen. Inte kan jag i ett förvirringens tillstånd ha slängt dom? Nej det är ju bara inte möjligt. Jakten går vidare i morgon!

I nödfall får jag ta stövlettvarianten som står på jobbet. Fast dom är så järnspikars höga att dom nästan inte går att gå i. Vill man vara fin får man lida pin. Som faster alltid sa när hon såg mig i tandställning.

6 kommentarer:

ingis sa...

Appropå stövlar.. Var har du köpt dina svarta uggs? Eller missminner jag mig att du har ett par svarta?

Linda K sa...

ingis: jajamen! köpte dom på ebay. från ett företag, garanterat äkta. åtminstone en tusing billigare än hos t ex mrs j :)

Annie - PD sa...

haha, vilken härligt ärlig faster :D
Snygg du är idag.

Linda K sa...

annie: hon har sina stunder :P tack!

ingis sa...

Aah, ok. Tack!

Linda K sa...

ingis: så lite så :)