torsdag, december 13

What say you?

Ok jag har glitter i håret nu. Hiss eller diss?

14 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har tomteörhängen;-)

Linda K sa...

lg: ok, du vinner! :P

Anonym sa...

Hiss - glitter i håret är jättefint! Men glöm inte att ta av det innan du ger dig ut på stan eller så - det glömde jag ett år...

e sa...

Med tanke på dagen hiss men om du har det imorgon också så blir det nog diss.

Anonym sa...

Ja, idag är det hiss. Imorgon diss;)

Linda K sa...

hedgehog: nä det åkte av :)

e och fröken sötsur: nä bara idag såklart :D

Annie - PD sa...

Hiss!
Men hade du frågat mig förra året hade jag dissat. Det känns på igen :D
Dessutom saknar jag det där sorglösa Luciafiradet som man hade på mellanstadiet och början av högstadiet. Pirret i magen innan man skulle in och sjunga på diverse lokaler med skolkören... Och framför allt innan man tänkte Lucia = party.

Anonym sa...

Om man inte får glittra på Lucia - när får man då glittra? Det är ju självklart hiss.

Anonym sa...

Åh, jättediss! Väldigt högstadiet, mycket tacky!

Linda K sa...

annie: those were the days :)

ulrika: precis. enda dagen, typ :)

elin: menjag är så förbi högstadiet att det nästan blir tantchict ;P

Anonym sa...

Jag har haft glitter i håret i dag på jobbet! och har fortfarande det kvar. Så självklart hissar jag det!

Linda K sa...

nilla: du har inte så stort val ;)

Anonym sa...

Jag kommer att ha det nästa år igen!

Linda K sa...

nilla: you go!