tisdag, december 11

Äh håll käften va!



Ni som vill läsa kan kolla här... *mutter mutter*

8 kommentarer:

Anonym sa...

som viktväktare så har vi gått igenom för att förbereda oss för julbordet.

Sen bestämde jag mig.
Julafton- Vadå Viktväktare? Jag?? Näääääääääääääää :)
Hej prinskorv, hej revbensspjäll hej köttbullar, hej skinka hej allt gott.. hej då Viktväktarna

:)

Linda K sa...

heléne: jag genomlevde faktiskt en jul som praktiserande viktväktar. men man kan ju ta paus också :P

Anonym sa...

Hallååå tjocklaaaa!

/Pollykulan

Marie sa...

Men herregudihimlen så dumt allt sånt där är - det vore väl vettigare om vi lärde oss att äta vettigare de 350 dagar om året då det INTE är storhelg med mattraditioner? (Nu blev det här en äckligt snusförnuftig kommentar där jag rapar självklarheter men jag blir bara så osannolikt trött på alla "tips" som strös överallt i media, som om det fanns enkla lösningar och jag orkar inte vara tyst.)

Anonym sa...

linda: ja jag funderade p o va dukti.. :) sen tänkte jag att nää, jag tar mig en! daf o bara en, där ja inte tänker. men känner ja mig själv gissar ja at tänket finns där ändå o bland alla släktingar vill manändå vara den duktiga :)
duktigt va praktiserande utan paus på jul. men det är väl bara så att man ska käka sig behagligt mätt även dan dagen o inte mer.. sen beror de oxå på vad vågen säger nästa gång.. e den snäll mot mig vil man ju va snäll tillbaks hihi

polly: mmm marabou..

mår: ja men precis!!!!!! hller helt med!!!

Linda K sa...

polly: hej hej kom till mej!

mårr: och jag kan bara hålla med i snusförnuftet!

heléne: man får göra som man vill :)

Anonym sa...

sillen är iallafall det godaste, och mandarinerna :)

Linda K sa...

hedgehog. dom är inte dumma :D