lördag, december 29

Vinterrea - nej tack

Nu har jag visserligen just köpt mig en ullklänning, men en förkänsla av ny årstid finns redan i mitt huvud. Vilket gör att suget efter reaplagg är något mättat. För det är ju mycket varma saker, som inte alls hör vår och sommar till. Bristen på snö ökar ju inte direkt heller lusten till dun och ylle. Dessutom börjar jag nån slags ny tideräkning bortom mars, då jag tror att ett nytt slankt liv tar vid (lugn, Linda, lugn, du får nog ge det några månader) med skira små sommarplagg och slimmade jeans.

Fast hajpar över H&M:s vårkollektion gör jag inte. Den ser ju ut precis som vanligt. Rätt trist, alltså.

2 kommentarer:

PGW sa...

Instämmer om H&M. När trikån ser billig och tråkig ut till och med i katalogen, trots ljussättning och photoshop så känns det rätt B.

Linda K sa...

tpgw: H&M-plagg shoppas med fördel i butik.