torsdag, december 27

Du slutar liksom aldrig kolla på den *

Jag har fått en ny trevlig sen ledighetsvana. Håller mig vaken till förbluffande 23-snåret och kryper då i säng och kollar på SATC-avsnitten som går på trean. Inget nytt under solen (det får vi vänta ett tag till på) men ändå lika trevligt.

Maken och jag kollade på dvd-boxar härom dagen när vi skulle hyra film. Jag resonerar som så att ska jag ha en box ska det vara något jag vill se om och om igen. Maken tycker att det är väl ok att betala 200 kronor för att kunna se en hel säsong av någon serie och sen behöver man aldrig mer befatta sig med den. Och jo ja i och för sig. Men jag håller mig till SATC och Seinfeld jag.

* Maken uttalar sig om mitt Sex and the city-tittande.

1 kommentar:

anna sa...

och det är ju det som är så underbart, att den går att se om och om igen! utan att tröttna!