torsdag, december 6

Kanske inte blått, men...

Jag grunnar på frisyr så här dan före klipparedan. Sa till min kusin att jag har typisk gravvofrissa nu och hon bara frustade till svar.

Jag vill nog fortsätta ha det ganska kort, fast med längre lugg. I senaste Mama är Josefin Crafoord jättefin i håret, särskilt i bak. Min lugg är ju inte alls så lång, men nåt ditåt tänker jag mig. Nu har jag inte Mama, bläddrade i den i väntrummet på mvc. Nån som har möjlighet att faxa bilderna på Josefines nacke? 08-555 031 98!

UPDATE: En jesus hör bön! Här är baksidan:

4 kommentarer:

Minna sa...

jag kan fota och maila.

Linda K sa...

minna: du är min ängel!

memilla sa...

Är det verkligen samma frisyr fram och bak!? Dom ser inte ut att passa ihopa :/ Men om dom är tagna samtidigt måste det ju va så..hmm..aja..den är snygg både bak och fram även om det inte passar ihopa...
Good look imorgon!

Linda K sa...

memilla: ja det är samma huvud med samma frisyr, jag tycker det ser jättecool ut :)