tisdag, december 4

Jag önskar...

Darling Sandra har utmanat mig och jag antar hedrad utmaningen.

Så här går det till: Skriv en önskelista med sju önskningar.
Motivera dem, kort eller långt.
Tagga sju bloggare som ska göra detsamma.
  1. Att julledigheten mystiskt förlängs till en månad. Den kunde börja veckan innan jul, tack.
  2. Att det blir en vit jul.
  3. Att jag slipper gå upp bauta-mycket i vikt.
  4. Att jag hade en skumtomte i munnen i detta nu.
  5. Att bebisen föds frisk och fin.
  6. Att 2008 blir ett kanonår.
  7. En Pilasterhylla. Nån ego-grej måste man väl få önska också!

Skickar vidare till: Sicilia, Fröken Sötsur, Lina, Gagga, UnderbaraClara och Peter.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Skumtomte...*snyft*

Linda K sa...

sandra: jag vet....

Peter sa...

Åh, nej, så roligt ska vi inte ha. Men om jag får önska så skulle jag vilja ha Mia hemma, en julgran och en ny ipod. Och nytt golv i hallen. Och en riven vägg, tack så mycket.

Linda K sa...

peter: se där, du fick ju ihop fem önskningar iallafall :)

Anonym sa...

Vadan denna fascination för skumtomtar? Jag har verkligen fösökt förstå vad som skulle vara så underbart med dessa små figurer, men det smakar ju bara som ordinärt jordgubbsskum. Nä, i juletider ska det vara mörk chokladtryffel!

fröken L sa...

Mmmm... en Pilaster-hylla skulle jag inte tack nej till! Eller en frisk och fin bebis, fast inte min egen, utan andras...

Linda K sa...

erika: smaken är som baken :)

fröken l: mmm, kanske allra mest en frisk och välmående bebis.