söndag, december 2

...

Om du inte börjat träna dina muskler i bäckenbotten, så är det hög tid. Bäckenbottenmusklerna börjar tänjas ut, vilket kan leda till att du läcker urin när du hostar eller skrattar. Denna muskelgrupp används inte i dagliga aktiviteter och det kan därför vara svårt att veta om man tränar rätt. Ett tips för att träna upp musklerna igen efter att du fött är det kliniskt testade träningshjälpmedlet, Axuaflex.

Är tårarna som rinner nerför mina kinder resultatet av hysterisk skrattatack eller något än så länge odefinierbart som inom loppet av knappa fyra månader kommer att byggas upp till ren och skär skräck?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror tårarna i själva verket är urin, eftersom dina bäckenbottensmuskler är stenhårda - inget kommer ut där :)

Linda K sa...

hedgehog: gode gud...

Dorisettan sa...

Först trodde jag detta var ännu ett exempel på dina eminenta humor. Efter en googling vet jag bättre! Vilken otroligt märklig apparat. Fast det är klart, den utlovar ju inte bara "förstärkning av bäckenbottenmuskulaturen" utan också "bättre självförtroende i sociala sammanhang". Tja, med den där mojängen blir man ju garanterat parajets medelpunkt.

Dorisettan sa...

Parajets är alltså ett slags party som bara nyförlösta kvinnor blir inbjudna till. Eller så menade jag PARTAJETS.

Linda K sa...

dorisettan: *tårarna fortsätter rinna*