söndag, mars 19

We all want love

Vi trotsade vetskapen om att Carola såklart skulle vinna och blev kollektivt kära i BWO-killen tjejkompisaarna och jag. Behöver jag säga: INTE Alexander Bard, alltså?

En ypperlig kväll. Rött vin och pizza. Kul sällskap. En tjej spydde lite på mig, men det var ok. Hon är fem veckor gammal och bedårande. Då får man kräkas. Vi kom för övrigt fram till att om man träffade på BWO-killen (INTE Alexander Bard) så skulle man antagligen inte kunna prata med honom utan bara kräkas för att han är så snygg.

Lite bakis idag. Sånt får man ta.

12 kommentarer:

Anonym sa...

linda, du är störtskön.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Nej! Andreas Jonsson var bäst och snyggast!

madeleine sa...

bwo-killen stod i min kassa i veckan på mitt jobb, tyckte jag kände igen honom, och så tittade jag på melodifestivalen igår, och upptäckte att det var ju faktiskt han. (OM han inte har en dubbelgångare vill säga.. men jag säger att han i n t e har det)


jag spydde dock inte =)

Linda K sa...

linda: bra låt men inte snyggast :P

monsuite: ha ha ha stabil! blir ofta lite dumt när man ser en kändis tycker jag. Åtminstone försöker jag låtsas som ingenting och det känns nästan mer konstlat än om man gjorde en "Livet är en schlager" (alltså skrikandes sprang fram mot Carola som Helena Bergström gjorde i den filmen)

Tur att du inte kräktes! ;)

Anonym sa...

Låter onekligen som en perfekt kväll! :)

Anonym sa...

Låter onekligen som en perfekt kväll! :)

Anonym sa...

Snygg ja - och absolut snyggast kläder! men ingen höjdarsångare, han har blivit väldigt mycket bättre på scen på ett år i alla fall!

Anonym sa...

He's a cutiepie

Anonym sa...

Linda jag som brukar hålla med dig om alltig måste säga nej denna gång. Jag tycker han ser ut som han är 17 år, moderskänslorna kommer fram. Men skulle gärna vilja ha hans hår

Anonym sa...

Ha ha! Tänkte precis samma sak i lördags, att det skulle vara såå kul att råka stöta på honom någonstans, för att i nästa sekund tänka att jag förmodligen skulle kräkas eller stamma fram något obegripligt. Min kompis skrattar bara åt mig och tycker att jag har blivit gummsjuk på "gamla" (30+1) dar;-) Men han är ju så söt och gör en på så gott humör när han studsar runt där på scenen.

Linda K sa...

jonna: det var det :)

anna: ögongodis helt enkelt :)

mimo: agree!

cecilia: javisst ser han ut som 17! ;) Det är väl tantsuskisen i mig som kommer fram, he he...

linda s: söt att skåda. Sen skulle jag inte vilja gifta mig med honom, om man säger så. Då blev dessutom maken sur ;)

Anonym sa...

Jo, jag tror inte min sambo skulle uppskatta det heller;-) Men söt att titta på är han!