söndag, mars 26

Bloggdate

Guuu vad mysigt och kul det var igårkväll på bloggdate med ett gäng söta snygga roliga bloggerskor. Några hade jag träffat förut, andra kändes det som man kände ändå. Och ett par helt nya bekantskaper. Tiden gick alldeles för snabbt såklart och vi var så många att jag inte hann prata med alla. Synd. Fram för fler bloggträffar alltså.

Bruno är helt utmattad idag. En massa damer ville gosa med honom, han gick från famn till famn. Och så träffade han Marias oak och blev förälskad. Såklart.

Tack alla för en jättetrevligkväll och hurra för kvinnan som tog initiativet!

UPDATE:här gott åt vi på Tabbouli.

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh, så kul att träffa andra bloggare! mysig blogg förresten, länkar till dig.

Linda K sa...

ida annie: mmm det var jättekul. Och tack, jag blir alltid lika glad och lite stolt när "ni ungdomar" läser min blogg :)

Anonym sa...

Oooh, mitt bär lider av separationsångest idag! Kul att ses var det, det får vi göra om fler gånger så klart :)

Polly sa...

Hurra själv, för alla som hakade på! :)

Anonym sa...

Ja tack för igår som sagt och synd att jag inte hann prata speciellt mycket med dig mfl - hoppas på nya/flera tillfällen.

Anonym sa...

Å vad kul det låter! Hör av dig nästa gång ni drar ihop något, hänger gärna med (om jag får?)!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Linda K sa...

sophie: såklar! :)