onsdag, mars 22

En knäpp grej bara

Nyss skulle jag fylla i namn och sånt för att kommenterar på en blogg. Om man använder piltangenterna får man ju fram sånt man skrivit innan, bloggnamn, mail och bloggadress. När jag pilade neråt för att få fram mitt namn (ganska lat, hur lång tid tar det att skriva Linda K?) så stod det Fredrik Lindström där.

Varför? Har Fredrik Lindström varit där och skrivit, på min dator? Eller har jag omedvetet utgett mig för att vara Fredrik Lindström när jag kommenterat bloggar? Är det nån som fått en kommentar från Fredrik Lindström på sistone?

5 kommentarer:

Anonym sa...

*ASG* ja dööör!
Shit va roligt :)
Men näää ingen Lindström på min blogg :(

Anonym sa...

Galet! Inte här heller!:(

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Anonym sa...

Galet! Inte här heller!:(

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Anonym sa...

Det KAN ju vara så att du t ex har googlat på hans namn =) Då kan det hänga kvar därifrån...

Linda K sa...

alla: Fredrik måste ha varit förbi här en snabbis och googlat eller så :P