tisdag, mars 7

Josefin fin fin

Lyssnar såklart på Lantz i P3 på dagarna. Väldigt mycket fniss men sånt blir man ju glad av. Lantz är kul. Kul gäster. Kul snack. Och så har jag upptäckt att Josefin Crafoord också kan vara det. Kul. Iallafall tillsammans med Annika. Så där blont korkad som jag själv är till och från. Annars har jag ingen jätteerfarenhet av Josefin, förutom att hon varit gift och har barn med Wille Crafoord. Och att det barnets rum är galet och kul inrett (har en barnrumsinredningsbok med det i) och inspirationskälla till sonens lilla kammare. Gillar namnet dessutom, det kunde en dotter heta.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Linda! Hur var Cheap Monday-jeansen i storlek? Jag brukar ha 28 på de flesta märken, nu ska jag skicka en vän att köpa ett par CM i en annan stad och vet inte vilken storlek jag ska säga.

Polly sa...

Ja, visst är det ett fint namn? Om Lillgrisen blivit en tjej hade han hetat Josefin. :) Men nu blev det en Lillgris istället...

Linda K sa...

anonymous: mina är stretchiga, så jag klämde ner mig i ett par 28:or. Brukar väl ha 29 annars. Dom töjer sig en halv storlek sa dom i butiken. Kryp ner åtminstone en strolek är mitt hotta tips!

polly: om sonen blivit en dotter ville jag att hon skulle heta Tilde. Men nu gillar jag Josefin

Unknown sa...

NEJ, varken Lantz eller fröken Craaford är bra eller särskilt begåvade.

Linda K sa...

et: smaken är som baken och tur är väl det :)