tisdag, mars 7

Tappar greppet

Uppväxt "på landet". Och nu undrar jag om jag håller på att återvända till mina rötter? Jag har inte varit inne i stan på evigheter! Jag har abstinens! Jag shoppar inte (lugn Linda, det har bara gått en vecka), jag ser inte vårmodet på NK och Biblioteksgatan. Inte ens på Drottninggatan. Jag kommer att förfulas och förgamlas i förtid :O Hjääääälp!

*nynnar deppigt på En kväll i tunnelbanan...*

...undrar om man kunde gå ner lite i vikt på kuppen?

UPDATE: Snälla Maria hör bön och tröstar mig med en Phoenix-bild. Tack tack tack!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, jag kommer också från landet, men nu blir jag lappsjuk efter bara några dagar när jag är där. Men jag tror att det beror påa tt alla vännerna är kvar i stan!

Jag uppmuntrar med JP i bloggen nu i alla fall :)

Linda K sa...

hahahahahaha du är för gullig! tack snälla, nu ska jag kika på honom dagen lång :P

Anonym sa...

Oroa dig inte, du kommer inte att åldras i förtid, haha. Fint med ny stilmall i bloggen förresten!

Anonym sa...

sådär är jag med - två,tre dagar utan alfalt och jag dööör. jag skulle inte vilja ha en sommarstuga på landet, om det var långt till stan.

Anonym sa...

förgamlas :´)

Linda K sa...

mimo: tack :)

hedgehog: bor gärna lite avsides, bara det går fort som f*n att komma in till stan därifrån! :D

melinda: japp!

Anna sa...

Så du menar att du ska missa Vårpremiären på NK på torsdag kväll också... Själv tänkte jag frossa i vårmode och väl kylt bubbel. Hi, hi, retas bara lite :-)

Linda K sa...

anna: jamendeejutypisktattdetskavaraNKkvällbaraförattjaglämnarstan! Hoppas det blir skoj! :)