lördag, februari 25

Regissör - jo hejsan

Testa vilket yrke som passar dig här. Jag är regissör jag:

"Du är ett kreativt kontrollfreak. Detta innebär att du inte sällan faktiskt iscensätter händelser, för att sedan kunna ta itu med problemen och ta åt dig äran för det. Helst av allt skulle du nog vilja vara gud. Tyvärr är den posten redan upptagen, men tursamt nog finns det öppningar för regissörer. Och det är precis vad du passar för. Att leda kreativt arbete är som klippt och skuret för dig. Du är ju en person som andra människor lyssnar på och gärna rättar sig efter. Projektledare är ett annat passande alternativ, där du också kan få utlopp för ditt kontrollbehov och din naturliga talang för att leda andra människor."

Vet inte det jag. Vara gud? Kontrollbehov? I wish.

Hittade testet via Polly!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev reseledare *suck*
Hatar att åka på charter ;(
En god organisatör och en person som lyssnar (stod att jag var).
jag trodde det kallades klagomur?

Ja ja allla klagar ju inte,,,,och det klart att jag lyssnar. Men reseledare? -buhu!

Linda K sa...

mocca: ha ha nä undrar om nån känner sig helt nöjd med det dom tilldelas i testet? :)

Polly sa...

Men Linda, vad svarade du för att få det sådär? JAG ville ha det svaret, ju!! Jag är kontrollfreak! Istället fick jag bara vara pålitlig, som en gammal hund. Buh.

Linda K sa...

polly: ja säg det?

Anonym sa...

Jag skulle tydligen vara läkare jag. Det ville jag ju faktiskt bli som barn. Så nåja.

Linda K sa...

maria: läkare är ju cool. regissör oxå. Vi kunde gå ut och ta en drink tillsammans och diskutera transplantationer och dogma :D

Anonym sa...

Hehe, vi får spara det till den 25:e då :)