onsdag, februari 8

Dagens i-landsproblem

Tycker mycket mycket mycket om min champagnefärgade Stella McCartney-scarf. En liten fråga bara till andra ägare, hur har ni den på er? Den är ju så lång. Har försökt vira den om halsen men eftersom den är smal blir det lite konstigt. Som på bilden ser fint ut men man trampar ju nästan på den. Så nu hamnar den runt magen för det mesta istället. Några tips på ytterligare användningsområden, kära läsare?

UPDATE: Förresten är det inte så att Stellaplaggen måste mogna ett tag? Jag var helt fokuserad på vissa plagg inför "släppet" och struntade helt i annat som jag nu fått upp ögonen för. Är till exempel jättespecko på den champagnefärgade omlottklänningen nu...

UPDATE II:

8 kommentarer:

Anonym sa...

Summa summarum: det blev totalt sett en del stellagrejor för dig! :)
djupanalys av Polly

Anonym sa...

tror omlottklänningen skulle passa dig perfekt!!

Anonym sa...

Runt magen var bra! Annars (som idag) har jag den runt halsen, men det är svårt att få till den snyggt. Så jag har nog tyvärr inga tips....

Håller med om mognandet. Av de plaggen jag köpte är det bara det som jag innan visste att jag definitivt ville ha som hänger oanvänt i garderoben. Just nu är det den gröna v-ringade tröjan som är favoriten och den ville jag definitivt inte ha när det begav sig.....

Linda K sa...

sofie: tack, usch det tror jag med...

asha: jag har den svarta v-ringade, den åkte liksom med av bara farten den hysteriska dagen då kollektionen släpptes. Jättenöjd med min också, mjuk och go!

Anonym sa...

Kul blogg du har! Jag brukar ha min Stella scarf liksom dubbelvikt och sedan runt halsen ett varv. Ser faktiskt helt okej ut! För ja, den är alldeles för lång annars...

Linda K sa...

anna. Mmm fattar hur du menar, som amn brukar ha halsdukar. Ska testa :)

Anonym sa...

hittade den här: http://cgi.ebay.de/Stella-McCartney-H-M-Kleid-nude-Seide-Gr-38-NEU_W0QQitemZ5467550309QQcategoryZ22108QQrdZ1QQcmdZViewItem

Går du in pa ebay.de får du helt andra träffar än på ebay.com.

Det verkar dessutom som om många Stellaplagg säljs för knappt inköpspriset.

Linda K sa...

asha: åh, tack för tipset!