torsdag, februari 2

Från mig till mig

Jag fick den här av mig själv i födelsedagspresent. Stella McCartneys bow jacket. Köpt på Blocket. Hurra, den är söt som socker. Tror jag såg den första gången på Eleonore på Bloggforum, och fattade tycke (för kavajen. Ja Eleonore är ju en trevlig tjej också men ...ja alltså...)

Förresten, nästa gång en galet känd person designar för H&M ska jag starkt överväga att inte trängas och kämpa för mitt liv för att få tag på ett plagg. Man hittar det ju på Blocket sen ändå. Nån hundring mer än i butik kan det vara värt. Säger jag nu ja...

6 kommentarer:

Anonym sa...

den var verkligen toppenfin!
håller med dig ang. designer+hm+trängsel. dessutom kan man går dit dagen efter och hitta det man söker, eftersom flertalet (iaf nu efter Stella) lämnade tillbaka ett plagg lr två.

Linda K sa...

sofie: tack! precis, glida förbi dagen/dagarna efter funkar antagligen lika bra :)

Polly sa...

Titta vad fin du är idag, med väska och allt! :)

Men du, var inte väskan din födelsedagspresent till dig själv? Eller är det den där fantastiska Mannen du har som ordnade med det?!

Linda K sa...

polly: Tack! väskan är faktiskt från älsklingsmaken. Så jag har världens bästa väska OCH make :)

Anonym sa...

Jäklar vad snygg du är! Den där Stella McCartneys bow jacket passar dig och väskan blir som pricken över i:et.

PS.You and your blogg are very stylish!!DS

Linda K sa...

anita: tack sötis!