fredag, augusti 13

Fredagsbikten

Jag har varit bakis dagen lång. Nu hetsäter jag ostbågar.

6 kommentarer:

Sara sa...

lökringar var det här :)

Linda K sa...

hedgehog: anything goes!

Frida sa...

härlans pärlans! ostbågarna alltså, inte bakfyllan. fast det låter kul med en rejäl utekväll.

Alexandra sa...

Haha, jag fick en mycket efterlängtad byrå levererad idag, och efter att ha tillbringat löjligt mycket tid med att organisera om både mina egna och OHs kläder, så firade jag med champagne. Jepp, jag är ensam hemma, och firade med champagne mitt på blanka eftermiddagen. Vilket resulterade i att jag nu känner mig aningen tipsy, och dessutom måste ge mig ut och handla snacks. (Cravings!)

Hoppas vara lite återställd innan OH kommer hem.

Alexandra sa...

PS: Det lär bli mer bubblor ikväll, jag har inte firat klart än. Dessutom blir det kanske lite shopping i helgen, jag har nämligen plats till mer kläder! :O

Linda K sa...

frida: visst är det så :)

sexy lexy: härliga tider strålande tider! you go girl :D