måndag, augusti 23

Copycat

17 kommentarer:

Sofie sa...

Cool katt, hon till vänster :-)

Sara sa...

SKitsnyggt.

fimb sa...

Du är mycket snyggare! :-)

Silje sa...

Snygg! :D

hallinbloggar sa...

Men va snyggt! Snor nog idén någon dag men det får bli svart : )

anna sa...

superfint! jag har klänningsvecka...

Åsa sa...

Åhh snyggo! Men tyvärr inget jag kan härma för jag äger varken snygg kråsblus elelr slitna jeans:(

Att ha det gott sa...

Suuuper snygg är du

Silje sa...

Hvis jeg skal kjøre copycat, og skaffe meg kråsblus har jeg et spørsmål: Kan man ha kråsblus med store bryster? Typ D liksom... Det blir ikke litt mye going on kanskje?

Slitne jeans er jo et måste, det må jeg få meg!

Lena sa...

"GÔRSNYGGT.." som vi säger i Göteborg! Och den blusen är jag så avundsjuk på...

Pia Wester sa...

Coooooolt!

Linda K sa...

alla: ni är ju raringar :)

silje: nu har jag ju rätt små behag själv, men kan man liksom inte "gömma" en stor byst i kråset? testa :)

Silje sa...

Kommer såklart at testa! Du er smokin hot i dag!

Dog funket ikke HMs genser med lapper på ermene, den var jo så vid nederst, så rett og slett supergravid ut der genseren stod rett ut fra bysten og ned. Haha! Ellers var den grå veldig fin, fant ikke den rustrødbrune ;)

Linda K sa...

silje: att plagg ska vara så krångliga! ;D

Johanna sa...

Jag känner mig lite wind & crazy idag så efter att ha följt bloggen i... hmm kanske 3-4 (?) år slänger ja plötsligt in en kommentar! :)

Jag gillar din garderob och sätt att kombinera - funderar på om jag ska helt enkelt börja copy cata dig!

Elina sa...

Fast du är snyggare än orginalet.

Linda K sa...

johanna: ha ha ha, vad kul! hej! copy:a på du bara :D

elina: gulle dej :)