lördag, augusti 28

We are all the winners

Tjena alla Lego-diggare!

Nu har jag valt tre vinnare i tävlingen. Det var jättesvårt, för alla har byggt så coola grejer! Jag skulle vilja att alla fick Legospel. Men mamma har i allafall ordnat så att alla som tävlat och inte vinner får ett litet tröstpris. Maila era adresser till: iabloggar snabela gmail punkt com så kommer det nåt på posten.

De lyckliga Legospelsvinnarna är:

Eric med striden på Endor mellan den onda och den goda kraften.
Nils med bombskepp, gasskepp, krigsskepp, turboskepp och ett jättestort monster.
Sigge med en stor långtradare.

HURRA HURRA HURRA HURRA!



May the force be with you, alla Lego-diggare!

6 kommentarer:

Spiro sa...

Men jag vill ju se vinnarbidragen!

Anonym sa...

Grattis alla vinnare! Skulle va kul och se bilder! :)

// Jenny

Linda K sa...

alla: det var både tjejer och killar som tävlade. det var sonen som valde och jag tror han tog noll hänsyn till vilket kön som byggt, han gick på det han tyckte var coolast.

barnen är ju med på bilderna, jag vill inte lägga ut dom om inte föräldrarna tycker det är ok. får höra efter! :)

Solrosfrö sa...

Jippie skriker min son just nu! Och det är ok att lägga ut honom på bild!

Linda K sa...

fröet: yey! :)

Garderobenmin sa...

Jiho, Nils är en kompis! Grattis Nils!