tisdag, augusti 17

Weeeha!


9 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

jag hade .......... tadaaaaa: 6.89 kr i bonus.

Solrosfrö sa...

oj... ;) Jag hade 982 kr på Intersport jag. Intersport. Måste vara all utrustning till barnen som bygger upp denna enorma bonusbank. Kanske ska lägga det på en snygg dunjacka till mig kanske...

Solstrålen sa...

Räcker det till ett par skosnören kanske?

agneta sa...

ka-tjing!!

Sara sa...

Men herregud, vad ska du köpa för bonusen? Det finns ju så många möjligheter menar jag :)

Linda K sa...

ff. och vi har en vinnare! :D

fröet: väl värt!

solstrålen: ett av dom iallafall? :)

agneta: :D

hedgehog: jag veeet! det akn bli i princip vad.som.helst!

Pia Wester sa...

Don't spend it all at once!

Livet runt 30...5 sa...

Grattis, hela 19,78 kr mer än vad jag fick från HM. Och jag vill inte kalla mig en dålig shoppare.

Linda K sa...

ffp: tror du? inte dela upp?

livet runt 30...5: ja var är H&M-bonusen!?