måndag, augusti 16

Så här ligger det till

Jag fick en uppmaning att beskriva mitt... liv, tidsmässigt. Jaha, nåt sånt här då:
  • upp med tuppen vid kvart över fem
  • frulle hemma
  • cyklar till jobbet (tills det blir för kallt, då blir det buss) och det tar väl 35-40 minuter i rask hojtakt
  • dusch på jobbet, annars skulle jag vara riktigt läskig
  • make lämnar på dagis och skola
  • jag hämtar på dagis och skola
  • lägger mig allt mellan 22 och 23
Tackar som frågar, det funkar utmärkt!

3 kommentarer:

Katti sa...

Tackar som svarar, jag är imponerad och inspirerad!
Starkt jobbat (jag är såå morgontrött...) och coolt ni/du hittat en rutin som passar bra för er OCH där du för motion på köpet :)

Linda K sa...

katti: jag är smått i koma när jag vaknar, men är mer morgonmänniska än kvälls. så jag klagar inte :)

Linda K sa...

skåneanna: aj aj aj!