tisdag, augusti 17

När hösten knackar på dörren

Jag kände väldigt mycket igen den här tröjklänningen när jag sprang förbi skyltfönstet till Next igår. Ja just ja, den hade Elin på sig för ett tag sen. Mycket fin med höstig färg. Det plastiga skärpet byts med fördel ut till till exempel ett sånt här. Eller ett sånt här. Eller så har man den bara läst och ledigt över ett par tighta brallor.

Skorna är coola, men jag nöjer mig att beundra på avstånd. Luggen tycker jag fröken Kling ska antingen spara ut eller klippa.

8 kommentarer:

Jessica sa...

Hmm, det är något som fattas.........BYXOR! Herregud jag kan verkligen inte med det där!

Linda K sa...

jessica: ha ha ha. jag tänker svarta strumpbyxor i höst. godkänt? :)

Jessica sa...

Om dom är tjocka kan jag låta det passera :)

Malin sa...

Kanske att luggen ÄR under utsparning? Urspårning?!

Linda K sa...

jessica. ja tjocka ska dom vara!

malin: mmm, båda tror jag :)

Anna sa...

Next, vars ligger he?

Anna sa...

och förresten; såg en jääääättefin benvit kabelstickad variant hos Monki - snart i en blogg nära dig ;)

Linda K sa...

anna: he ligg no på flera ställen men bland annat ligg de i kistagallerian!

I shall have a look then :)