onsdag, augusti 25

Gott intryck

Det slår mig att nu får det vara slut på mina dåliga ovanor. När jag byter rum och våningsplan. Jag kan inte längre sitta och slabba med lunchen framför datorn, vilket ganska ofta blir fallet. Nej från och med nästa vecka nån gång är det matrummet som gäller! Vilket så klart är mycket trevligare.

Annat jag kanske ska tänka på för att göra gott intryck på mina nya rum-i-rum-grannar:
  • inte sjunga högt på rummet.
  • inte skrika ut frågor till kollegorna.
  • inte heller utbrista MEN SKA VI INTE FIIIKA SNART!? i tid och otid.
  • spela radio lagom högt.
  • gömma undan mina skor lite så att dom a) inte får mindrevärdeskomplex, alternativt b) inte dömer ut mig som komplett galen på en gång.
  • sopa mattan med alla vad gäller hemtrevlighet på rummet så att alla vill hänga hos mig.

8 kommentarer:

mafo sa...

Glöm inte en fin hög med Småkompisar!

Linda sa...

alltså, jag skulle verkligen uppskatta att ha en kollega som sjöng, spelade radio, hade många fina skor och ville fika stup i kvarten :)

Linda K sa...

mafo: oiii oiii! :D

linda: bli min! :D

Anonym sa...

Kolla blocket om du kan ha 39 och inte köpt acne än
ewac

Linda K sa...

ewac: ja jag såg. men nu har jag ett par grå, nöjer mig med det. tack ialladfall :)

Linda sa...

headhuntar du mig? :D

Anna sa...

jag håller med Linda och vill också bli headhuntad. är det ok om jag kommer med kuvös som bihang?

Linda K sa...

linda: jaaa! :D

anna: kom kom kom medan som som sommaren ännu dröjer sig kvar!