fredag, augusti 20

I höst?

Jag har fått i uppdrag av Linda att tycka till om följande:

Stilförebild: Massor! Bloggare, folk på stan, diverse kändisar...
Din stil i en mening: gud vad svårt att beskriva, det får nån annan göra.
Vilken är din favoritdesigner/favoritmärke? Jag gillar svenska designers och märken. Har en särskild vurm för Rodebjer just nu.
Vad inspireras du av i höst? Massor! Bloggare, folk på stan, diverse kändisar...
Vad tror du på inför hösten? Mig själv! Jag satsar på att bli en riktigt bra chef. En välkädd sådan.
Det bästa basplagget i höst? Allt som är mjukt det tycker jag är vackert, för min lilla vän är cashmeretröjan.
Färger i höst? Svart grått kamelfärgat och gärna en smula rött.
Skor eller väska? Vadå? Ska jag välja det ena? Omöjligt!
En ideal outfit i höst? Tighta brallor, stor tröja och korta Acnepistoler.
Do´s and don´ts? Ha det du tycker är snyggt på dig och var inte nervös över om det är inne eller inte.
Ditt senaste köp? En kimono var det visst.
Tre saker på höstens önskelista? En lagomliten väska, fred på jorden och friska barn.

En utmaning att göra listan går härmed ut till ALLA som bloggar!

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag satsar också på att blir en välklädd chef, för en välklädd chef är den bästa chefen man kan ha. Personalen behöver ju i alla fall inte lida visuellt;)

Linda K sa...

linda: sen bör det finnas bra saker på insidan också. och det gör det ju! :)