tisdag, augusti 31

Något fångade mitt öga


Jag anmäler mig direkt.
HA HA HA HA!!!

10 kommentarer:

LindaKFan4ever sa...

Men, du har ju din sallad! :-)
Det skulle ju vara kul om du skickade in den som bidrag!

Linda sa...

hahaha! annars så tycker jag "halv åtta hos mig" skulle passa!

Linda K sa...

lindakfan4ever: du menar min morot-apelsin-special? men det är ju ett ytterst hemligt recept som jag inte slänger ut hur som helst :O

Linda K sa...

linda: ha ha ha! jag skulle äga :D

Frida sa...

har du mjök på ditt nya jobbrum?

Sara sa...

Du skulle vinna direkt, osjyrre om du är med och tävlar :)

Linda K sa...

frida: ja, i en liten egen kyl ;)

hedgehog: jag får väl avstå då.

LindaKFan4ever sa...

Nej det förstås. Men du hade ju garanterat vunnit med den :-) Det är en så oväntad kombination av smaker som riktigt kittlar smaklökarna :)

C. Meow sa...

Eller kanske nåt med riven skinka?

Linda K sa...

lindakfan4ever: du vet att uppskatta en god sallad :)

camilla: också en konst jag i sanning behärskar!