onsdag, augusti 4

Ellar mig

Med jämna mellanrum får jag lov att slänga gamla Elle. När dom inte får plats längre. Så jag tar en tidskriftssamlare bakifrån, går igenom tidningarna och river eventuellt ut sånt jag vill spara. Resten får gå.

Igår plöjde jag några 2002 års Ellar. Vilket var givande! Åh, jag hittade den där snygga tjejen med alla coola outfits (fortfarande coola 8 år senare), en ung Alexander Skarsgård (... nä det var inget), den där klänningen från Filippa K som jag ångrar än i dag att jag inte la vantarna på, den fina outfiten Sofi Fahrman hade plockat ihop som jag ville HA, Julia Stiles i frack. Etcetera etcetera etcetera.

Ett sant nöje.

7 kommentarer:

C. Meow sa...

Tror att det skulle vara väldigt givande att bläddra igenom dina inspirationspärmar ;)

Linda K sa...

camilla: jorå, det är trivsamt :)

Anna sa...

" jag tar en tidskriftssamlare bakifrån"
jomensåatte... nä nu ska jag gå och lägga mig! :D

Linda K sa...

anna: det är nog bäst det :P

Pia Wester sa...

Det är ju ett riktigt "Elldorado" du har där. Gött ;-)))

Linda K sa...

ffp: AAAAAHHHHHH du sa ordet!

Pia Wester sa...

Jag vet ;-)