fredag, november 14

Tipsigt

Som koftgalning observerar jag alltid andras sådana plagg när jag får tillfälle. Igår hade kollegan den sötaste grå koftan från Wera. Med små fickor på. Och rynk på axlarna. 100 procent ull.

I morse skådade jag koftan på Åhlens i mitt lilla centrum. Nedsatt till 299 kronor! Den finns i ljugrått, mörkgrått, lila och svart. Tänka sig, om man har en sån där 50-kronorscheck blir det nästan gratis!

Så, gillar man inte prickar men vill ha en ljuv tunnstickad yllekofta kanske den kan vara att förslå. Om man behöver en kofta alltså ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, som är koftgalning tillika verkar ha koll på kläder över huvudtaget, gillar du denna gråa kofta från Merde? http://www.merde.se/shop/index.aspx?id=11&path=8%2c10&k=10&p=197
Jag är lite småsugen på att klicka hem den men behöver ett smakråd.
Den är ju på rea också ;)
Och trevlig helg också

Linda K sa...

josefina: men den är ju galet söt! klicka genast hem den och ha en skön helg du också :D