tisdag, november 25

Erkänner

Jag har ingen aning om vem Matthew Williamson är.

14 kommentarer:

Peace in mind sa...

Haha, äntligen får jag slå dig på fingrarna. Underbara material, härliga mönster ja, kort sagt fiiint:)

Sincerely Johanna sa...

Det gör inget, vi tycker om dig ändå Linda. Ett tips googla.

Linda K sa...

peace in mind: oj oj oj det finns nog hur mycket som helst du kan slå mig på fingrarna med :D

johanna: något säger mig att jag kommer att fåplenty med info om honom framöver ändå ;)

Annie - PD sa...

Men åh, han är ju underbar :D Det här är ett samarbete jag ser framemot och det har aldrig hänt. Kanske kanske till och med ska köa ;)

Linda K sa...

annie: milda makter!

LindaLiten sa...

Ibland skriver du saker som gör oss minst sagt förvånade ;-) (och med oss menar hon jag). http://www.matthewwilliamson.com Kolla in hans stuff här. Ibland lite för flurigt och boho-igt men ofta riktigt fint. Speciellt våren 09.

Camilla sa...

det hade inte jag heller.

Linda K sa...

lindaliten: jag är bibliotekarie, inte modefreak ;D

camilla: skönt! låt oss ta en fika snart och fira det :D

Anonym sa...

Fina klänningar gör han! Han har orsakat en del hundöron i mina modetidningar.

Linda K sa...

mrs j: så trevligt! :D

LindaLiten sa...

jasså inte modefreak, nähä nä, ja ja, men dåså,
;-)

Linda K sa...

lindaliten: :P

Camilla sa...

jamen det låter som en bra idé tycker jag! :)

Linda K sa...

camilla: vi mailas :)