fredag, november 21

Fattas bara


5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Ja HM är fantasticos. Fick ett gäng rabattkuponger från samma ställe i lådan häromdagen och insåg att de vill att man ska börja julhandla nu. Vilket faktiskt kom som lite av en chock. Det borde det kanske inte ha gjort, men så var det. Har dock fattat policybeslut att sköta alla tänkbara julklappsärenden som är möjliga att sköta via nätet, via, hm, nätet detta år!

Anonym sa...

Bra jobbat! :)

Jessica - bymom.se sa...

Jag är inte ens medlem... fast jag handlar där massor. Orkar inte med alla platskort man får, fast de kanske inte känns så farligt med lite plast när man får bonus? :-)

sagt o gjort sa...

Ja du lindus! jag kan inte säga annat än att den var skitsnygg, outfiten. to die for.

Unknown sa...

jeanin: nätet är smart!

lindakfan4ever: jag är en naturbegåvning :P

jessica: om du handlar får du handla-för-kuponger så kan du handla ännu mer :D

picaflor: jag bockar och bugar :D