fredag, november 28

Smider

Jag är som ett barn kvällen innan julafton. Inför mina ensamma timmar i morgon. Jag myser vid tanken på att sitta med min kaffe och min lilla dator i lugn och ro, utan barnmat på fingrarna och fri från kravet att plocka upp allt som konstant åker i golvet.

Jag ska köpa strumpbyxor, för i morgon kväll är det partaj! Tittar nog förbi Weekday och ser efter om gamarna lämnat kvar något roligt. Och så ska jag prova en blus.

En blus? EN BLUS? SKA DU PROVA EN BLUS, KVINNA!? Det har väl aldrig hänt förr?

Ren och skär njutning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår vad du menar! Jag hade min sådan dag idag. Lunchade i och för sig med maken och lillkillen (9 månader) men resten av dagen strosade jag runt bland alla andra shoppingsugna i New York. Det är nämligen black friday här idag-alltså tokrea! Jag kom hem sju timmar senare supernöjd med alla mina köp!! Ha en mysig dag imorgon!
Hälsningar Sara

Linda K sa...

sara: åh herregud i ny också, låter fantastiskt! :D