torsdag, november 20

Krage om min mage

Jag förstår att alla darrar av förväntan. En lös krage som gördel? Jo visst sörrni. Det funkar. Det funkar finemang. Även om inspirationskällan måste ha varit mycket mindre så klarar jag konststycket jag med. Med hjälp av tryckknappar mellan de vanliga knapparna visserligen. Annars glipa.

Den värmer gott den här lilla beklädnaden. Som krage har jag inte ens hunnit prova den, men eftersom min hals är smalare än midjan ser jag inga större komplikationer på den fronten heller.

5 kommentarer:

sagt o gjort sa...

Hmm svårt att förstå the greatness av plagget på bilden. Men jag kan tänka mig att det var läckört med skjorta under?

Anonym sa...

Hur hade tjejen på Åhlens matchat?

Linda K sa...

båda: ja jag har ju inte outfittat mig med den, bara för att visa. hon hade vit skjorta, och jeans. skitasnyggt :)

Linda K sa...

skåneanna: jag hallucinerade inte, men jag tror du har gjort det ;)

Linda K sa...

skåneanna: ha ha ha ha :D