söndag, november 23

I love ya tomorrow

Morgondagens missions, och då utgår jag från att sonen inte är hostigare utan kan gå på dagis och att jag själv känner mig någor allertare:
  1. Lämna in mobilen på reparation eftersom den inte går att ladda längre. Ska det vara på det sättet, va va? Just nu får jag låna en av makens och herremijene, jag vet knappt hur man svarar i den.
  2. Hitta fem fabulösa knappar till min chanellish jacka. Eftersom det har varit dragkedja på den innan kommer det inte att funka med knapphål (skulle bli för tight). Jag får göra en Dagmar, tror det kan funka fint. Alltså med öglor.

4 kommentarer:

Minna sa...

Det ska vara värsta vidriga stormen imorgon. Håll snorisarna hemma.

Linda K sa...

minna: hu! är det så? ja isåfall är vi hemma!

Minna sa...

På tv sa de att det är typ fara för allmänheten här på ostkusten...

Linda K sa...

minna: my loid!