onsdag, november 26

En kaka

Ursäkta, men jag är faktiskt sötast i världen.

24 kommentarer:

Camilla sa...

men guuud så söt! passa så ingen äter upp henne. ;-)

tina sa...

Haha, ja det är hon verkligen!

Minna sa...

Hon behöver inte ursäkta - hon är sötast i världen!

Iday sa...

Fantastiskt!

yllet sa...

:) Vad stor hon blivit!

Angelica sa...

Får man ta sig en liten smakbit av den lilla fina kakan? :)

V i c k t o r i a sa...

Hon kvalar in på toppen - absolut!

Sofia sa...

Men åhh underbar!!

Peace in mind sa...

Även en tonårsmorsa blir berörd. Så söt hon är!

isabella sa...

Men vad söt! :)

Cicki sa...

En söt liten pepparkaka....:-)

hedgehog-sara sa...

vi komma, vi komma från pepparkakeland!
Den sötaste pepparkaka jag någonsin sett faktiskt :)

Att ha det gott sa...

Åhhh så gooo

Birgitta sa...

säger inte emot:)

Annie - PD sa...

Lilla fina Tilde :D
Fanns dressen i centilong 170? ;D

Flicka sa...

Jag kan inte annat än hålla med, gullunge!

Anna Krimskrams sa...

Verkligen übersöt!

Linda K sa...

alla: tack tack säger stolta modern :)

annie: hör med engla, hon har koll på barnavdelningarna ;D

Kicki sa...

Man blir tårögd så söt är hon :)!

Fröet sa...

Apselut, en riktig goding ;)

Sofia sa...

Hehe jag brukar tycka såna där antydningar mot Engla är rätt taskiga, men idag kunde jag inte låta bli att skratta :D

Vintage and Stardust sa...

Ja, vilken godbit!

Pixalexia sa...

Åh, var beställer man såna kakor? Jag tar fyra!

Cecilia sa...

Haha, världens skönaste kommentar om Engla, kan inte sluta skratta. Så sant! :))