torsdag, november 13

Knäppt och inte


23 kommentarer:

Anonym sa...

har koftan lite pyjamas vibbar? känns så när jag ser bilder på den...skulle passa finfint med mina vita och rödprickiga långkallingar från pop...:)

Annie - PD sa...

Du är Prick jag är Rand :)

Vesna sa...

Vad tycker du om tröjan?

Linda K sa...

nilla: ha ha, nja det tycker jag inte. men då får du antagligen såna vibbar av allt som är prickigt?

annie: :D

Anonym sa...

Vad är det för material i den? Är det typ ylle eller nåt? Du är jättefin i den :)

Anonym sa...

Snygg som alltid! Är i sthlm på kurs. Lunch imorgon? Har mejlat också...

Anonym sa...

Köpte du den i ull? Det gjorde jag, tyckte att den var finast.

Anonym sa...

Jag älskar prickar och har alltid gjort. Nu funderar jag på att slå till på en på pricken (ha, ha) likadan som din. Ska beställa på nätet i natt. En blå! :)

Linda K sa...

vesna: söt och helt ok. rätt dyr för ett hm-plagg men den är ju i ull :)

hedgehog: bara en massa ull. och pärlemoknappar :)

helena v: åh! om jag vetat lite tidigare :O

des: absolut, den i bomull kändes inte särskilt speciell.

cicci: bå och svart var finast tycker jag :)

Pia Wester sa...

Robotdansen, coolt!

Anonym sa...

Sitter i Peking just nu och missade släppet hemma. Tänkte beställa på nätet i natt. Hur är storlekarna?

Anonym sa...

Ooo, var och letade efter den koftan idag, men alla var slut. : ( Skulle du kunna hjälpa mig, är koftans prickar stickade eller är mönstret tryckt på? Är de normala i storlekarna? Tack!

/Lilla O

Linda K sa...

ffp: jag kände att koftan krävde just robotdansen!

pernilla: koftan är normal i storlek. jag valde small. lycka till :)

lila o: prickarna är stickade, det är en jätterar liten ullkofta. normal i storleken. lycka till! :)

Anonym sa...

Tack Linda! Du skulle inte vilja visa upp en liten prickig scarf för när du ändå är på gång...?

Linda K sa...

pernilla: ha ha. jag ska inte ha den, en kompis får ta den. men den är i samma material som koftan (tunn fin ull) och ganska enorm. Som et tlitet badlakan skulle jag säga :)

Anonym sa...

Tack för beskrivningen! Lite sugen på den är jag nog allt. Får se! Usch, nu ringer min väckarklocka snart - måste sova!!! Tack än en gång för hjälpen!

Linda K sa...

pernilla: håller tummarna!

JO sa...

Den koftan skulle nog vara väldigt fin med en knytblus under! Knuten till en stor och fin rosett :-)

Anonym sa...

ull...hmmmm...då kanske jag måste tänka om... fick för mig att den var i bomull (så går det när jag bara skummar igenom kläderna på hm.com). ull känns inte lika pyjamas...:).

Anonym sa...

Jättefin på dig. Jag är nyfiken på halsduken...:)

Linda K sa...

johanna: jojo :)

nilla: :D

anna krimskrams: fin och stoor! :)

Anonym sa...

Snygging där!! Koftan ser gó ut!

Linda K sa...

mia. inte så tokig :)