tisdag, november 18

Den första gång (jag tog dig uti handen)

Gör annat sen, gör detta nu säger Sandra. Aj aj kapten.

Första gången jag:

1… åt tacos öh det måste varit i tacosens begynnelse. Högstadiet?
2… körde bil övningskörde väl som sjuttonåring, på riktigt våren 1990.
3… sov i tält reden som spädis tror jag.
4… drack alkohol ehum jag drack en halv öl på skolresan till Tyskland i sjuan.
5… fick ett jobb sommarjobbade som städtant i ungdomen. Förstaefter utbildningen som bibliotekarie på KB.
6… stod på en scen usch vet inte, gillar inte sånt.
7… svimmade har jag nog itne gjort än.
8… svarade på en fånig enkät ja när börjar man med sånt? Tonåren?


Nå, alla ni andra?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh, detta får bli min "enkätdebut" i bloggsvängen - watch out för mina svar på en roryblogg nära dig :-)

Linda K sa...

jeanin: go rory go rory go rory :D

karro sa...

det var mycket man inte kommer ihåg man gjorde första gången!

Linda K sa...

karro: himmel ja :D

Anonym sa...

det måste vara så att högstadiet framkallar obegripliga barn, att det är dörför enkäterna dyker upp. de vuxna vet inget längre...

Linda K sa...

sandra: intressant teori :D