torsdag, november 27

My very own Eee

Äntligen är den här, min designade Eee! Har lånat makens ett tag, men nu är det slut med det. Och även om tryckeriet uppenbarligen inte uppskattade mina klackar tillräckligt mycket för att låta dom vara med på locket, är den fullkomligt splendid. Känner mig rentutav lite prinsessig med den. Nej förresten, jag känner mig Carrie!

Nu är det dags för dig att vinna en! Med egen din design på locket. Fullproppad med braigheter som Windows (hallå hallå lättanvänd eller!? svar: ja!) och diverse Windows Live-grejer. Messenger för chat, Photogallery och Writer som man kan använda för att skriva, publicera och tidsbestämma blogginlägg. Mums för alla bloggare i farten!

Skynda tävla här!







19 kommentarer:

anna sa...

fin den blev!

Linda K sa...

fru a: förutom mina kapade fötter! :P

Laila och Johan sa...

wow! Den bidde ju hur fin som helst!!

Anonym sa...

Impad av att du ligger på MSN:s sida!

Det skulle jag kunna överväga att f**k för*

/Hasse

* fast sånt funkar sällan för män..

Anonym sa...

hmmm, känner du nån som jobbar på microsoft? :-)

Anonym sa...

lovely - den är jättefin!

Anonym sa...

hmm hur stor/liten är en såndär? och vad kostar den?

Pia Wester sa...

Vad coolt med egen design!

Anonym sa...

Shit...så himlans häftigt!! Ska tävla jag... ;-)

Anonym sa...

Wow, va coolt!

Linda K sa...

loppanlej: ja eller hur! :D

hasse: HA HA HA! ja det känns ju malligt. och jag behövde inte ens f***a... :P

anonym: hurså? tycker du inte jag platsar? ;)

hedgehog: tadaa :D

josephine: 13 x18 cm ungefär. tror den kostar runt 3000.

ffp: mmm :)

mia: you go girl!

miashopping: yep :D

Jag är nästan som du sa...

Den där bilden är verkligen galet snygg. Very Carrie-ish.

Linda K sa...

agneta: tack :D

Anna sa...

Skor vad ar val det ;) supersnyggt! Men den lar val inte funka i Indien va?

Världen är liten… sa...

Fasiken vad bra det blev, håller med väldigt mycket Carrie och SATC=o).

Anonym sa...

Åhh så gärna jag hade velat vinna en
Jag delar ju dator med tonåring som vill sova tidiga mornar när jag har en massa blogginspitation
Tyvärr är jag för oteknisk för att kunna delta Eller kanske för dum??

Linda K sa...

anna: jo men tror du inte?

världen är liten: tack :D

att ha det gott: det tror jag inte! ta hjälp av tnåringen?

Anonym sa...

Hur ska man tävla?

Linda K sa...

anonym: man SKULLE tävla.