måndag, november 24

Och vad gör ni då?


10 kommentarer:

Unknown sa...

Den där skulle jag behöva på jobbet (som jag varit på sedan 06:27 eftersom du undrar)

Här är det 16 grader eftersom vår snåla hyresvärd slår av värmen på helgen.

Atomflickan sa...

Inte samma sak som du i alla fall...

Linda K sa...

janne: *kastar värme åt ditt håll*

atomflickan: :(

Anonym sa...

jag fryser.

Anonym sa...

Jobbar i min varmaste hoodtröja från Indien. Snön bara ramlar ner på taket utanför. Ska ut på hembesök i eftermiddag och funderar över hur bra snöröjningen är i Småland.

Linda K sa...

hedgehog: hutter! på med nån gossig kofta.

angelica: urr...

sagt o gjort sa...

Just precis då låg jag i tandläkarstolen! haha

Linda K sa...

picaflor: oh :)

Anonym sa...

nä, någon brasa har inte jag heller myst vid idag. posten ska ut, posten ska ut...

/cyklande brevbäraren

(men nu myser jag inne med te och scones, dock utan brasa)

Linda K sa...

anonym: heder åt dig som bär ut post i snörusket!