fredag, november 14

Hon gör det igen

Och igen. Säkert om ett par helger igen, när jag glömt.

9 kommentarer:

sagt o gjort sa...

fy i min lilla låda va äckligt! kommer ihåg känslan när man moffat godis!! Jag har inte moffat på säkert tre år och nu har jag inte rört socker på 3 måndader. Så det är inte nådigt va dåligt jag skulle må av bara nån bit godis. Då hajjar man vilket gift det är.. Men hoho, fy fabian va jag kan sakna att köpa godis!

Anonym sa...

Hej!
Tack för senast!!
Har du testat sursockrade Ahlgrens bilar!? Mmmmmmmm..... Man får nästan skavsår i munnen, men det är det värt!
Ingrid

Linda K sa...

picaflor: duktiga duktiga DUKTIGA du! *avis*

ingrid: tack själv :D har inte testat men kan tänka mig...

sagt o gjort sa...

nej då! lägger man ner sockret finns det nooooll sockersug, alltså är det ingen prestation längre. jag är avis på dig som kan äta godis utan att bli en tjocksmock =)

Anna sa...

Jag har varsta cravingen pa smagodis nu... Mmmmmmm vad jag ska moffa i sommar!

Linda K sa...

om det blir nån comme skickar jag med en påse småkarra :D

Frida sa...

haha, jag är exakt likadan!

Anonym sa...

bläk alltså, tacka vet jag ostbollar ;) Sega.

Linda K sa...

frida: :D

hedgehog: men min dam. skumtomtar? kokosprickar? är inte det godis? :P