tisdag, mars 4

Vilken väljer du?

Jag väljer vitt vitt vitt!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vit vit vit är dojjan på min fossing. Vit vit vit är skooon som jag bär. Allt som är vitt, det tycker jag är vackert. För min lilla vän är marc jacobs.

Linda K sa...

hedgehog: min lilla sångfågel :D

Frida sa...

Inte för att JAAAG skulle få för mig att shoppa dyrgrejer på Net-a-porter, men bara om om om: skickar de från USA, så att man åker på tull?

Linda K sa...

frida: inget sånt, du betalar det som står på prislappen. fyller du i FREESHIP i ett fält blir det dessutom ingen fraktkostnad just nu! och det är bra, för det kostar annars ett par hundra. rent hypotetiskt alltså ;)

Petra sa...

Ständigt detta 80-tal...

Linda K sa...

petra: eh?

Anonym sa...

Jag vet inte vad som hände. *klicketiklick* Jag gjorde inget. Jag lovar. *klicketiklick*

Frida sa...

linda K: såpass! Ja, man är ju rätt rik som föräldra ledig, så kanske skulle jag unna mig att klicka hem nåt fint...

Linda K sa...

lindisen: inte jag heller!

frida: he he... not.