lördag, mars 8

Se bara

Fyra inlägg på en kvart, vad ger ni mig för det?

11 kommentarer:

Polly sa...

Jösses, du morgonpigga woman! Jag är brutalt upptvingad av grisungen, så jag passade på att lite husligt slänga i en maskin tvätt. Ljusa färger, 60 grader. Grrrrr. ;)

Linda K sa...

polly: porr på lördagsmorgonen minsann ;D

Polly sa...

Sen ska jag nog ge mig på att städa badrummet....! Mijaaaouu...

Linda K sa...

polly: damn!

Frida sa...

Shit så husligt av denna dära Polly. Jag har: ammat, tröstat barn, bytt blöjor, ätit frukost, matat barn med gröt och kex, sopat golvet och nu slurfar jag. Gläds över att regnet verkar ha förbytts i solsken. Hoppas att maken ska vakna snart.

Peace in mind sa...

Sann inspiration, jag tror jag fixat fem redan plus tvättat håret i såpa, haha...

Linda K sa...

frida: oj, du vinner!

anna funderar: oh you wish ;D

Smartasmia sa...

En hederseloge! Hmm...själv vaknades det runt 7 av att herr Annoying gick barsärkagång på min stackars lekamen. Fin liten basketbollkula fröken söt börjar få till där nu:-) kramkram

Linda K sa...

anna igen: men du skojade inte!

smartasmia: jag vill också ha en kisse på mig!

uj uj, tyvärr mer än basketboll these days, känns som... världens största pumpa?

Solrosfrö sa...

Jag är imponerad! Här sitter det fast just nu :-(
"Sitter fast" sa sonen när han var två år och fastnade var han än klängde runt... kanske skulle blogga om det... eller nej!

Linda K sa...

jessika: jag sitter sällan fast ;)