fredag, mars 7

Ingen lazy afternoon här inte

Hemma. Trött och nöjd. Har flängt hit och dit och träffat goda rara människor hela eftermiddagen. Fått magen mätt, både i form av lunch och med måttband på mvc.

Alla i min omgivning är så smala och fina. Gud i brallan vad jag ser fram emot att bli av med den här magen och allt överflödigt tjockt. Idag gick mina gravidleggings sönder, fick laga med nål och tråd på jobbet. Osnyggare kan man knappast känna sig.

Men just nu spelar det inte så stor roll. För jag är hemma och jag ska softa fett.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och vem tog fel på dag i letandet efter Molly ...
Det blev en fika på Rival istället.

ewac

Linda K sa...

ewac: man äsch då! hoppas fikat var gott :)

Anonym sa...

Toppen , men nu sitter jag här själv och har tråkigt.
Dottern åker moppe och maken dricker öl på stan.

ewac

Petra sa...

Softa rules!
Nu blir det ost och; *viskar* vin.

Linda K sa...

ewac: kolla på så ska det låta!

petra: enjoy :D